Tuesday, September 14, 2010

Cerita lepas RAYA

Ramadhan telah pergi meninggalkan kita dan Syawal masih lagi bersama kita untuk kita kunjung mengunjungi sanak saudara dan sahabat handai. Aku beraya kali ini sebagai seorang suami...nak tgk gambar raya tahun ni ? tgkla ek hihihi berdua jek kali nie.





Tahun ni tahun aku all out utk lakukan yang terbaik untuk diriku dan juga keluargaku...bukan setakat jd ENGINEER CABUK dan tukang CUCI TAIkk kat universiti terulung kt negeri terpencil, dalam masa yang sama aku menceburi pelbagai bidang untuk aku ada NILAI TAMBAH (bukan Touch N Go ek) tp dalam bahasa Inggerisnya "ADDED VALUE" dalam diri aku ni...Alhamdulillah rezeki kami bertambah...dalam 5thn pertama ni apa yang aku rancang semuanya menjadi..Allah SWT kurniakan aku rezeki yang melimpah ruah..so aku kene sentiasa bersyukur ke hadratNYA...aku pun mulai berjinak dalam perniagaan ONLINE nie..aku setup satu komunit online yang aku namakan SHAMIE GROUP dan setakat ni aku ada dua produk dibawah jenama SHAMIE GROUP ni iaitu :

Setakat ni dua produk ni la yg aku akan cuba komersialkan untuk industri online ini. Aku harap ia menjadia salah satu pendapatan aku dan keluarga aku. Aku juga merancang utk membuka satu industri kecil sederhana (IKS), dalam kepala ni industri makanan la..nak tau ape mendanya..apa lagi kerepek la...aku dalam proses merangka kerta cadangan utk diusulkan dan juga dijaja utk mendapatkan bantuan dari pakar2 IKS..yelah kan...takkan nk jadi ENGINEER CABUK sampai ketua (Pencen ler)...tak larat beb...semua igt mcm best..tp idokla gamaknya..so doa2 kan la kejayaan kami ek...AMINNNNNN

2 comments:

Helmiyani said...

Selamat hari raya.. Tahun ni raya berdua, tahun depan mesi lagi meriah! bagus bisnes online ni sbtak payah susah2 nak sewa kedai, nak cari org jaga kedai, macam kos lagi... semoga berjaya! :)

faithanapi said...

tula..hope ade rezeki anak...bleh tambah2 kan..nti jenguklah blog kerepek sari dan kedai online..promote kat kwn2 lain ye