Thursday, October 27, 2011

Percutian Iman Di SABAH

Kami baru sahaja balik dari bercuti bersama, kami hanya bertiga sahaja iaitu AKU, SHAM dan IMAN.Aku beli tiket dari awal tahun dan pergi bulan Oktober, sempatlah kami dok kumpul duit utk dihabiskan sepanjang percutian kami. Aku nak jadikan ia sebagai acara tahunan bagi famili aku dan aku perlu merancangnya. Cerita banyak tak guna, meh sini aku hidangkan dengan gambar2 keleteh anak kami sepanjang percutian kami di Sabah. Percutian yang amat menyeronokkan dan mengembirakan......let's scroll down.....


Gaya Iman di LCCT sebelum berlepas.....

Tengok tu dua batang giginya dan matanye...tomei kan

Sapa kata Iman tak pandai shopping......


Siap pilih lagi mana yang elok...hihi

Ni salah satu cara untuk pujuk dia....mana tidaknya dari kecik lagi dah pandai makan eskrem..isy2

Tenngok gaya Ibu dan Iman


No comments: