Saturday, February 11, 2012

MISI 5000 : 7's HOW

Selama beberapa hari aku dok fikirkan apa "guide" aku untuk capai MISI 5000 aku yang telah aku lancarkan, buku merahku menjadi peneman sepanjang perjalanan aku pergi dan pulang dari kerja dalam komuter. Selama itu jugalah aku memerah otak untuk mencari formula, kira-kira, tolak tambah bagaimana untuk aku capai MISI 5000 aku. InsyaAllah dengan izinNYA aku akan buat yang tebaik apa yang aku telah rancangkan.

[7's HOW : HOW 1 TAQWA : HOW 2 LEARN : HOW 3 PRACTISE : HOW 4 IMPROVE : HOW 5 ASSESSMENT : HOW 6 ISITIQAMAH : HOW 7 SYUKUR ]

So, aku telah dapatkan 7's HOW untuk aku pastikan MISI5000 aku sentiasa "on track" dan perlu dicapai dalam tempoh 18 bulan dari tarikh pelancarannya. Aku sentiasa berdoa kepadaNYA agar sentiasa menetapkan iman dan akal ku untuk terus capai apa yang aku inginkan. Buat isteriku yang tercinta dan anakku yang tersayang, doakan papa untuk terus berusaha dan berusaha serta berusaha untuk mencapai MISI5000 ini.

Khas untuk isteriku Shamsiah Hamid : Walau dirimu bukan pertama untuk diriku tetapi dirimu adalah yang terakhir dalam hidupku dan selamanya. I LOVE U SAYANG

Khas untuk anak2 papa Iman Farisyah Fait dan Iman to be : Papa sentiasa menyayangi diri kalian dan sentiasa berusaha untuk membuat yang terbaik untuk anak2 papa. Itu janji papa pada anak2 papa yang comel2.

2 comments:

azilan said...

Salam tuan, teruskan usaha murni. Semoga berjaya

fizfyzaZK said...

Sangat menyentuh hati. Bagus! All the best!