Wednesday, January 29, 2014

Jelingan 2013 : Sekitar MISI BANJIR Pantai Timur








Sekitar Misi Bantuan ke-2 di Kuantan Pahang.







Sekitar Misi Bantuan ke-3 di Kemaman.






Sekitar Misi Bantuan ke-5 di Kemaman.


Aku diberi peluang oleh SALAM untuk berkhidmat dan bersama menyelaras Misi Bantuan. Aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana diberi peluang untuk aku menimba ilmu dan pengalaman yang sukar untuk aku terus berdiri dan berlari dalam dunia yang pada 8 tahun yang lepas adalah asing dalam hidupku. Kini ianya merupakan sebahagian daripada kehidupan aku dan juga perjuangan aku untuk memartabatkannya. Aku bukanlah insan yang memlilih untuk populis dalam dunia ini, cukuplah sekadar aku hadir, aku bantu, aku lihat senyuman dan aku beredar. Aku ingin menjadi insan yang tidak diketahui akan kehadirannya dan pemergiannya tidak dikenangi. Cukuplah sekadar hanya ALLAH SWT yang menilainya akan keikhlasannya.



No comments: