Tuesday, June 9, 2009

Cipta Peluang

Bercerita tentang mencari pendapatan tambahan, kita kena kreatif dan sentiasa mencipta peluang. Dulu mungkin istilah menunggu peluang boleh digunapakai tapi sekarang untuk maju ke hadapan kita perlu mencipta peluang untuk terus dan terus berjaya. Kita hanya boleh menoleh sejenak ke belakang untuk mengetahui apa kesilapan kita agar kita tidak mengulanginya lagi pada masa akan datang. So, kita harus mara ke hadapan untuk terus maju.

Inilah peluang yang aku cuba intai untuk aku terus kukuhkan pelan strategik kewangan aku, memang ada desas desus yang mengatakan "ONLINE BISNES" tak boleh dipercayai. Tapi aku percaya akan rezeki yang diberikan oleh ALLAH tapi apa yang penting adalah usaha aku untuk majukan diri aku.

apa lagi tunggu? Layarilah website yang aku pamerkan di siini untuk kita sama-sama mencipta peluang yang ada.

http://www.rahsiawangpantas.com/index.php?ref=faithanapi

No comments: