Sunday, June 7, 2009

selamat kembali

Aku dah lama tidak mempunyai satu medium untuk aku berkongsi tentang cita-cita aku dan apa yang ingin aku capaikan. Semuanya aku simpan dalam kotak fikiran aku untuk aku laksanakan, tapi zaman dah berubah, orang-orang yang telah berjaya telah mengubah cara kita berfikir, setiap apa yang kita inginkan perlu ada elemen "SMART". Hendak tahu apa elemen yang aku maksudkan, aku akan menulis dengan lebar panjang lagi selepas ini. Sebab aku hendak belajar bagaimana mengunakan blog ini sebagai medium untuk memotivasikan aku. Mungkin blog aku ini mempunyai elemen-elemen topik berat yang perlu berfikir dan merenung tentang kejadian disebalik kejadian. So, sapa yang tidak mampu jangan teruskan dengan membca blog aku ini, sebenarnya usia blog ini dah menjangkau dua tahun denga dua "post" tentang idola aku dalam alam realiti ini.

No comments: